Verzenden & retourneren

Bezorging

logo post.nl

Leveringen binnen Nederland worden door Post.NL bezorgd. 
Verzending is GRATIS voor u. ( indien uw bestelling minimaal € 30.- bedraagt )
Voor bestellingen beneden de € 30.- geldt een bijdrage van slechts € 5.-

Leveringen naar het buitenland zullen wij ook via Post.NL verzenden. Wij berekenen de kosten door, die vermeld staan in de tarievenlijst van Post.NL.

Wij streven ernaar om uw producten binnen 48 uur, na ontvangst van uw betaling, aan u op te sturen. Wanneer u niet wilt dat uw bestelling,  bij uw eventuele afwezigheid,  bij de buren bezorgd wordt, dan horen we dat graag van U. We kunnen dit dan vermelden op het adres etiket. ( uitsluitend afleveren op het genoemde adres )
Wanneer een product tijdelijk niet voorradig is, zullen we met u overleggen hoe snel de artikelen nagestuurd kunnen worden.

Betaalmethode

U kunt op dit moment op meerdere veilge manieren betalen:
via Ideal of Creditcard.
( uw eigen veilige en vetrouwde bankomgeving / internetbankieren )

buiten de webshop om via een bankoverschrijving/internetbankieren
of
kontant aan de bezorger ( onder Rembours ).

Uitgebreide info treft u aan elders op onze site. Zie Betalingen.

Retourneren en defecten

Als klant in de webshop van Top Leisure Products heeft u het recht om uw bestelling zonder opgaaf van reden te retourneren. Spelregel is dan wel:
  • Wij hebben de kosten van verzending voor ONZE rekening genomen, de kosten van terugzending zijn voor UW rekening.
  • De produkten moeten uiteraard in dezelfde staat zijn, zoals u ze van ons ontvangen heeft. Indien mogelijk zoveel mogelijk in de originele verpakking en binnen 14 dagen in ons bezit. ( De nieuwe Europese regel is: een herroepingstermijn van 14 dagen )
  • Wij vinden het wel erg prettig, om van u te horen wat de reden is, waarom u de produkten terug wilt doen. Wij kunnen naar nieuwe klanten ons en hun voordeel weer mee doen.
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 14 dagen contact op te nemen met Top Leisure Products. U kunt uiteraard met ons  telefonisch overleggen en horen welke oplossingen er zijn. Dat kan ook via het online ticketsysteem op onze website of door een brief of mail te schrijven naar:
 
Officiele tekst:
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.


Top Leisure Products Klantenservice
Cornelis Rienks de Boerstraat 63
9204 LG Drachten
Nederland


Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van uw klacht dient u een kopie van de factuur mee te sturen en heel graag de reden van de retourzending te vermelden.

logo post.nl